Gràcies a les sabates


Foto: xarxa.


Sóc poc important
 Mai ho oblide. 

Camine com algú poc important, 
em sent com algú poc important,
em rente, dorm i menge d'una manera absolutament poc important.

 Açò es deu, sembla ser, 
al fet que en la infància 
sempre vaig tenir sabates trencades. 

Gràcies a aqueixes sabates 
sense sobresalt donaré la benvinguda 
en algun moment poc important
al poc important fet de passar oficialment 
a l'estat de poca importància col·lectiva .
-Anna Swirs-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada