Estimant-me



"[...] Així haurà de ser
el desamor, fins que l´oblit s´impose
com a l´inici just de l´alegria"
-MARIA JOSEP ESCRIVÀ-



Canviar-me la mirada
i aprendre a traure la llengua
cada vegada
que em fas
sentir invisible.

Després, seguir mirant-me
i aprendre a estimar-me
cada vegada
que accepte viure´m
fràgil i resistent.

Gaudir-me, jo
valuosa,
visible,
transparent,


única

-Imma Máñez- 
"Totes les meues dones". Ed. 96. 2017.



Imatge: Kasia Deswinska

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada