Si amb la sola força d´un mot
es pogués combatre tota impostura
i renéixer de nou!

És això el que fa que tremoli
quan la nit em cobreix amb l´intens desig
de buscar la paraula amb què definir-me?

Ja que res no és del tot
si no queda gravat com sang
damunt del paper.


Montserrat Abelló -

Del seu poemari "L´arrel de l´aigua". 1995


Imatge: Chema Madoz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada