Frag mich warum


Pregunta’m el perquè d’aquell acord

que ens va tancar a tu dins, a mi dins

de les parets d’aquesta casa nostra,

pregunta-m’ho ara que retrobem,

mare, les claus de tantes inquietuds.

Res no han resolt els anys que ens han portat,

a tu, a esperar darrere la persiana,

a mi, a arribar sempre tard a les coses,

i aquella fam que has heretat d’un temps

de por, de guerra i cues impossibles,

se t’ha instal·lat als ulls i ja no és fam

i ni tan sols és por, mare, què és?

-Teresa Pascual-

"El temps en ordre". Proa Edicions. Col.lecció Ossa Menor.
                     Imatge: Sabine Weiss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada