Dones i poetes que escriuen per a recordar-nos qui sóm i d’on venim. I també, és clar, qui són, d’on venen aquestes dones que un dia van decidir escriure perquè tot estava per fer, encara que no sempre fóra possible.

Soy sola.


Soy sola, voy sola,
me miro y me hablo sola,
cuando me escucho, sola,
sé que hay dos mitades, solas.

Sola la hembra que camina
por el estrecho recorte de la luna,
al filo de las aristas rojas
y en claroscuros contraluces.

Sola la que vuelve
por las salinas y los barrancos,
entre arrozales amargos
y fangos y agua estancada.

Siempre que me recojo, a solas,
que repliego mis brazos,
que busco mis costados
y esa boca aceituna y miel,
pienso cuánto te pierdes.

-Begoña Abad-

Antología "Diez años de sol y edad" Ed. Pregunta.



Foto: Chema Madoz.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada